21/12/2021

Mistä saisin hänen puhelinnumeronsa?



Hei!  Postilaatikossa odotti iso yllätys. Sain joulukortin lapsuudenystävältäni, jota en ole tavannut yli neljäänkymmeneen vuoteen. Olimme parhaat kaverit, mutta tiemme erosivat jostain syystä, niin kuin useinkin käy.

Viimeksi tavatessamme olin jo naimisissa, joten hän tietää nykyisen sukunimeni ja on siten saanut selville osoitteeni. Minäkin tiedän hänen nykyisen sukunimensä ja sen millä paikkakunnalla hän asuu, mutta hänen osoitettaan en tiedä. Haluaisin lähettää hänelle viestin ja kiittää kortista, mutta minulla ei ole hänen puhelinnumeroaankaan. 

Olen yrittänyt selvittää puhelinnumeroa useasta paikasta, mutta mistään sitä ei löydy, joten se ehkä on salainen. Onko mitään mahdollisuutta saada sitä selville? Kerro jos tiedät.

Ja sinä ystäväni, joka kortin lähetit, jos satut lukemaan tämän, niin voitko lähettää minulle vaikka sähköpostia, niin voidaan vaihtaa kuulumisia? e-mail osoitteeni on: kristiinakblogi@gmail.com. 

- ooo -


Kyllä Facebook auttaa. Tämä ystäväni ei ole itse fb:ssa, mutta kun googlasin hänen nimeään, niin löysin hänen miehensä Facebook-sivun ja sielläpä ystäväni olikin yhdessä kuvassa ja sitä kautta sain yhteyden ystävään.


💝💝💝



6 kommenttia:

  1. Oletko katsonut fasesta?

    VastaaPoista
  2. Fb:n kautta olen itsekin löytänyt ihmisiä menneisyydestä 👍

    VastaaPoista
  3. Ihan mahtavaa, että sait ystävän kiinni facen avulla. Somen kautta voi saada selville vaikka mitä :)
    Ihanaa jouluviikkoa sinulle Kristiina <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, hyvä juttu.
      Sinulle Outi myös kivaa viikkoa<3

      Poista