Kristiina K
28/06/2026
18/06/2026
13/06/2026
Pikkusyreeni 'Palibin' - Dvärgsyren 'Palibin'
06/06/2026
Miksi sadesää on parasta mitä kiireiselle voi tapahtua - Varför är regnigt väder det bästa som kan hända en stressig person
Sadesäällä on täysin sallittua käpertyä sohvannurkkaan lukemaan kirjaa, katsoa suosikkisarjaa useampi jakso putkeen, tai kuunnella musiikkia ja vain katsella ikkunasta ulos.
I regnigt väder är det helt acceptabelt att krypa upp i soffan och läsa en bok, titta på flera avsnitt av sin favoritserie i rad, eller lyssna på musik och bara titta ut genom fönstret.
Sataako teillä, vai paistaako aurinko?
Regnar det hos dig eller är det soligt?
💦💦💦
28/05/2026
Kun kasvarista tuli jotain ihan muuta - Växthuset blev något annat
![]() |
Nämä tuolit ovat tähän asti olleet kahvilan istuimina. Olen täällä blogissakin näyttänyt kuvia tuosta ihanasta kahvilasta Stickstuganista, jossa kahvilatoiminta valitettavasti nyt on lopetettu. Jos klikkaat TÄSTÄ niin voit lukea postaukseni tuosta kahvilasta ja jutun Kasvihuone-osion kuvissa näkyvät nämäkin tuolit useammassa kuvassa. Tuolit on maalannut tuon lopetetun kahvilan omistaja ja ne ovat kaikki erilaisia. Dessa stolar har använts i en cafe fram tills nu. Jag har också visat bilder på det där trevliga caféet Stickstugan här på bloggen, där caféverksamheten tyvärr nu har upphört. Om du klickar HÄR kan du läsa mitt inlägg om caféet och i bilderna i Växthus-sektionen av artikeln kan du se dessa stolar på flera bilder. Stolarna är målade av ägaren till det nedlagda caféet och de är alla olika. |
![]() |
Kukiksi tänne ostin pelargoneja sillä ne viihtyvät vaikka kasvihuoneen lämpötila nousisikin korkeaksi. Jag köpte pelargoner hit eftersom de trivs även om temperaturen i växthuset blir hög. |
Förutom pelargonerna planterade jag några örter i krukorna, som doftar underbart.
Täällä mahtuu syömään ja istuskelemaan vaikka sateella tai hämärässä. Vanha puutarhapöytämme mahtui hyvin tänne ja sen ympärille sopii useampikin istumaan.
Här finns gott om plats att äta och sitta, även i regn eller skymning. Vårt gamla trädgårdsbord passar bra hit och det finns plats för flera personer att sitta runt det.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
























