17/03/2020

KUN KLIKKAAN "JULKAISE"



HEI!
Tulin vaan muistuttamaan että olen asentanut blogiini kommenttien valvonta-toiminnon ja se tarkoittaa sitä, että kun sinä kommentoit, niin kommenttisi ei tule saman tien näkyviin blogiini, niin kuin aina ennen.

Minulle tulee sähköpostiini ilmoitus saapuneesta kommentista ja kun olen lukenut sen, niin klikkaan "julkaise" ja vasta sitten se sinun kommenttisi näkyy blogin kommenteissa. 

Muutama huolestunut kommentoija on jo ihmetellyt mihin heidän kommenttinsa häipyvät kun eivät näy blogissa. Ne eivät siis ole mihinkään häipyneet, eikä kommentoija ole tehnyt mitään väärin, vaan kaikki johtuu siitä, että minä en ole ihan heti lukenut ja hyväksynyt ko. kommenttia.

Mutta heti kun olen lukenut ja hyväksynyt sen, se näkyy täällä.


💙💙💙



8 kommenttia:

  1. Ymmärrän tämän hyvin💚Täällä ollaan kommentoimassa kuten ennenkin. Paljon lämpimiä ajatuksia Kaiken keskelle. 💚

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritin välillä olla ilman tuota tarkistamista, mutta heti tuli ihan asiaankuulumattomia mainoslinkkejä.
      Onnea sinulle uuden blogipohjan johdosta. Se on tosi hieno<3

      Poista
  2. I understand! Wishing you all the best.
    xxx

    VastaaPoista
  3. Varmaan ihan viisas veto. Juu, kyllä tässä on aikaa odotella, että kommentit näkyvät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivampaa olisi olla ilman tätä kommenttivalvontaa, mutta en halua noita mainoskommentteja ja -linkkejä tänne.

      Poista
  4. Minulla on ollut jo pitkään kommenttien valvonta päällä blogissani. Sain aikamoista kuraa anonyymeiltä niskaani, silloin päätin, että jokaisen kommentin luen ennen julkaisua.
    Täällä jatkan siis kommentointia sinulle ja hei, vihdoinkin eilen lähti postin mukana sinulle arvontavoitto tulemaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole kivaa kun pitää kommentteja valvoa, mutta minkäs teet. Mulle ei mitään pahoja juttuja ole kommentoitu, mutta mainoskommentteja en myöskään halua blogiini.
      Kiva kuulla, toivottavasti tulee pian perille. Kiitos<3

      Poista