24/09/2019

MYYTÄVÄNÄ OLYMPUS PEN LITE E-PL7 KAMERA



Oletko suunnitellut pienen, mutta hyvän järjestelmäkameran ostoa? 

Minulta saisit uudenveroisen käytetyn kameran kivalla hinnalla. Kamera on Olympuksen Pen Lite E-PL7.Kamera on tosi näppärän kokoinen ja siten helppo kantaa mukana vaikka taskussa tai pienessä laukussa. Tosin mukana seuraa kätevä nimenomaan tälle kameralle suunniteltu laukku johon mahtuu kameran lisäksi kaksi objektiivia ja  jotain muutakin pikku tavaraa. 



Kameralla saa tosi hyviä ja teräviä kuvia. Itse olen käyttänyt automaattiasetuksia, mutta osaavampi valokuvaaja säätää tietysti itse asetukset haluamallaan tavalla. 




Kameran mukana seuraa kaksi Olympus zuiko zoom-objektiivia:

-14-42mm
- 40-150mm.

Myös irroitettava salamavalo, laturi ja usb-kaapeli tulevat mukaan.

Ylempi objektiivi tuli ostettaessa kameran mukana, mutta alemman objektiivin ostin erikseen. Samoin kameralaukun olen ostanut jälkeenpäin.

 


-Kameran vähittäismyyntihinta uutena on 500€ 
-Olympus zuiko zoom-objektiivin hinta uutena runsaat 200€
-Kameralaukku maksoi 30€

Koska kamera on jäänyt minulla tosi pienelle käytölle niin haluan luopua siitä, jotta siitä olisi iloa jollekin toiselle sen sijaan että se lojuu kirjoituspöytäni laatikossa käyttämättä. 

Hintapyyntönä minulla on koko paketilta 400€.


Kiinnostuitko? Voit ottaa yhteyttä kommentoimalla tähän postaukseen, tai lähettämällä sähköpostia blogin sivupalkissa olevaan osoitteeseen. Myös facebookin kautta minuun voi ottaa yhteyttä.


Huom! Kamera myyty.


MUKAVAA PÄIVÄN JATKOA!

💗💗💗
 



10 kommenttia:

  1. Minulla on tuo sama kamera ja olen ollut siihen tosi tyytyväinen. Se on niin näppärän kokoinen että kulkee helposti mukana vaikka käsilaukussa. Nyt herääkin kysymys, miksi olet luopumassa siitä...
    Olisin ostanut tämän, ellen omistaisi sitä jo... :)
    Mukavaa syysviikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin olen tästä tykännyt, mutta kun mulla on nyt sellainen puhelin jolla saan tosi hyviä kuvia ilman että mun pitää tietää juuri mitään valokuvauksen hienouksista, niin olen päätynyt tähän ratkaisuun. Ehkä joku kavereistasi olisi kiinnostunut? 😊

      Poista
  2. Tämä on kamera josta olen haaveillut. Olisi ihana saada se itselle ja tässä olisi nyt tilaisuus siihen. Houkutteleva tarjous.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä näppärä kamera ja niin vähän olen sitä käyttänyt että ihan menee uudesta. Mieti asiaa.

      Poista
  3. Olen edelleen tyytyväinen sinulta ostamaani Canoniin, joten tätä en tarvitse, mutta entisenä asiakkaanasi suosittelen, että Kristiina on luotettava myyjä!! :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että olet tyytyväinen kameraan. Kaupat sujuivat silloin jouheasti ja samaa toivon tälläkin kertaa :)

      Poista
  4. Ok. I dont understand what you mean😐

    VastaaPoista
  5. Voihan pahus :(. Justiin ennen Lapin reissua ostin tuon samaisen zoom-objektiivin (josta maksoin 499 euroa...). Olisipa tämä tarjous tullut viikkoa aiemmin eteen, niin olisin mieluummin ostanut sinulta objektiivin ja kameran, mutta nyt ei ole enää rahaa vaihtaa :(. (Mulla on itsellä Olympus PEN Lite E-PL6, joka on karvalakkiversio tuosta sun kamerasta).

    Nyt ihan oikeasti harmittaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jäi vaivaamaan se objektiivin hinta ja pakko oli nyt tulla korjaamaan, että se mun onkin 14-150 mm, mutta mulle olis hyvin riittänyt tuo 40-150, kun ennestään on 14-42 kameran linssi myös. Eli ei poistunut harmitus vieläkään, mutta toivottavadti saat/sait kameran kaupaksi :)

      Poista
    2. No voi pahkena että ehdit jo ostaa tuon objektiivin. Ei ole kamera mennyt kaupaksi vaikka hinta on mielestäni tosi edullinen. No, pidän sen sitten itselläni jos ei kenellekään kelpaa☹️

      Poista